Mari menabung...

Thursday 28 April 2011

Lawatan Anak Tun Mahadhir

Nak bagitau beberapa hari lepas, kalu x salah 24 April 2011 ada program kat kampung i.
Ya itu, Program penyerahan bantuan kepada ibu-ibu tunggal dan orang-orang susah. Program tersebut diatur oleh geng2 Puteri UMNO Jerlun untuk penduduk Kg. Bohor Karang  dan seanteronya.
Hadir sama ialah anak Tun Mahadhir. Sapa lagi kalu bukan Dato Mukhriz Mahadhir merangkap Timbalan Menteri dan juga Ahli Parlimen Jerlun. (Sila jelesss ya tuan-tuan dan puan-puan).
Kalu dia tak turun padang sapa lagi.
Beliau juga diiringi suku sakat UMNO Jerlun. (Nak bagi meriah la tu, nak tunjuk kata wat kerja). kakakakakaka.................
I ada juga masa tu. Cuti tak pi kerja sebab nak bagi sokongan kat My Hubby.... (dia kan orang kuat kat kampung Bohor Karang.... ececececeeee... ala riak la pulak... kakakakaka)
Tapi hati kurang gembira sebab lepas program tersebut nak kena pi klinik gigi..... (Jahanam gigi ku masa ni la kau nak sakit).
Pagi2 buta i dengan Encik suami telah meredah kabus dan sejuk pagi vrooooommmm dari Pulau Nyior ke Kampung Bohor Karang, Jerlun.. Sebab nak tolon kaum2 ibu kukuih puluit dan goreng ikan kering dengan pekasam.
Sebab menu untuk program hari tu ialah Pulut Kukus dengan Nyok dimakan dengan ikan kering dan pekasam serat disulam dengan ayaq kopi O. (Takut lekat) Perghhhh ...... sedapppp.
Tapi sedihhh.. i tak leh makan sebab tengah menderita sakit gigi. ADossss....
Jadi tuan-tuan dan puan-puan layan je la gambar2 yang telah diambil semasa program tersebut.
Omar Hj Bakar selaku wakil ketua cawangan Bohor Karang memberi kata2 aluan.
sebahagian motor yang dikonvoi oleh geng Puteri

sedang menikmati Pulut Ikan Kering.... Mmmmmmmmmmmm sedap (pulun nampak)

Setakat ini saja la laporan dari tuan rumah.... Moga anda tak jemu membaca jalan ceritanya. kakakaka..
papai.... see next time.

No comments:

Post a Comment